Pagina Principala Travian www.travian.ro

Totul despre travian

Atacuri la secunda


De la o vreme ma obsedau acele atacuri la secunda, cat mai multe, combinatia 5/7/7/7/7 pe care a reusit-o unul dintre jucatorii de pe actualul rox. Am tot incercat cateva zile sa dau si eu dar….desi m-am apropiat de performanta respectiva, nu am reusit. Satul sa-mi tot pierd trupele degeaba pe incercari fara rezultat m-am apucat sa caut pe net ceva documentatie in legatura cu ” sincroanele la secunda” gandindu-ma ca daca s-a reusit la noi sigur au mai reusit si altii prin alte parti ( servere ).
Spre satisfactia mea am gasit ceva foarte interesant aici : http://forum.travian.com/showthread.php?t=117820 . Cand am vazut cate a reusit tipul respectiv, nu-mi venea sa cred : peste 20 de atacuri pe secunda, date fara script sau but de atac este o performanta frumoasa. Citind apoi cu atentie explicatiile tipului mi-am dat seama ca sunt totusi mai multi factori care intervin intr-o serie de genul celei pe care a dat-o el: calculatorul, sistemul de operare si cel mai important, viteza retelei de internet in momentul cand se dau atacurile. Concluzia este simpla : pentru formula 5/7/7/7/7 sau mai buna este nevoie de o legatura la internet care merge brici, altfel nu vom reusi indiferent cat vom incerca.

octombrie 11, 2009 - Publicat de | Atacuri la secunda, travian

9 comentarii »

  1. ce sa zic , imi pare rau sa fiu eu rau . Mai ales ca subiectul sa racit … Dar :
    Acolo nu il condamn pe nixon si eu sunt de aceeasi parere ca e GREU
    -1. nu a dat trupe multiplu de 10 , erau d-alea cu virgula gen 12398 , nu 12500
    -2. eu nu dau cu work off line , ca dau cu chrome , deh sunt un 46 primitiv (v. Siberia Today) , dar cand dau mai multe click-uri e secunda ,, 2-3 , apare mesajul cu :
    Contul a fost blocat pentru scurt timp. Pentru a reveni la … click here
    -3. 7 7 7 , nu e 5 7 2 sau 8 10 3 … e Exact 7 7 7 , iar la 8 , nu stiam , dar zice nixoane ca e ceva cu checking …
    Deci e cusut cu atza alba , prea alba , pentru usturile mele … Dar mai stii , o avea vreun natar sitter , musiu :(

    Comentariu prin Florian Firtulescu | octombrie 12, 2009 | Răspunde

  2. Nu ma refeream la ce a dat Emil, era vorba doar de a reusi sau nu mai multe atacuri intr-o secunda, daca observi nu am folosit numele lui Emil, aveam eu un pitic care ma racaia pe creeras sa incerc si eu marea cu sarea……iti dai seama daca reusea 20 ce iesea :)

    Comentariu prin Assassin | octombrie 12, 2009 | Răspunde

  3. ai dreptate , am eu un pitic cu purcika . Nu e vina lui , vreau eu ww100 sa pot sa ma las .
    Traiane , te rog sa imi editezi posturile – am prostul obicei de a nu le verifica inainte de a posta si graba isi pune amprenta :(
    Da, se lasa cu … multe atacuri si verbale si in joc la adresa lui . Si-asa suntem cu nervii la maxim … Si asta mai ales din cauza atacurile unora pe orgolii … Nici nixon nu e sfant , dar dau elitii in el pana nu mai pot si cum cu noi s-a purtat si se poarta exemplar …
    In fond ce sef , face cafeaua pentru subalterni ?
    Cel mai bun .

    Comentariu prin Florian Firtulescu | octombrie 12, 2009 | Răspunde

  4. Am vazut acu’ o serie frumoasa, un 5/8/7, felicitari autorului, nu-i dau numele , o sa spuna el singur ;)

    Comentariu prin Assassin | octombrie 13, 2009 | Răspunde

  5. Cred ca stiu despre cine e vorba

    Comentariu prin marele-traian | octombrie 13, 2009 | Răspunde

  6. Salut,

    Din lipsa de ocupatie si vazand aceste comentarii vizavis la atacurile/sec … am zis sa imi exprim parerea ,nu oi fi eu vreu mare jucator dar … cativa ani vechime(pe off) conteaza :D

    Astfel de atacuri prin tactica de mai sus (multiple tab )dau de cand ma stiu ,intradevar conteaza f mult viteza netului + cea a pc-ului de operare +a mainilor… dar nu se ajunge niciodata a se da prin astfel de sistem 20-21 valuri /sec dasta se si da ban la asa ceva cand vad mh-ii(si nu inchid ochii ) pt ca asa ceva numai pe script merge. un mic exemplu experimentat de mine:
    Am acasa pc bun ,viteze de lucru buna ,net … mediu ,mai mult de 5 valuri /sec nu mi-a iesit ,
    La servici …pc-uri super performante ,viteze de operare nu mai zic ,viteza netului … cea mai buna (vazuta de mine pe unde am mai umblat) ,am incercat si aici acelas sistem … maxim 10/sec au iesit ,deci … probabilitatea ca prin astfel de sistem sa dai 20/sec este de 0,01%(parere personala si nu numai)
    E foarte bine ca va straduiti a va perfectiona , a va autodepasi performantele dar nu uitati un lucru … unii din lipsa de preocupare sau a scoate ceva mai “palpitant” mai si exagereaza .
    Eu inchei aici ,va las sa tageti singuri concluziile .
    respectele mele pt toti cei care postati aici indifernd de ce pozitie au legat de aceste comentarii (atacuri/sec) :)

    Comentariu prin codyy | noiembrie 1, 2009 | Răspunde

    • Imi pare rau sa te dezamagesc ,dar cred ca vorbim despre metode diferite!Chiar nu conteaza viteza mainilor.Deschizi toate TAB-urile,selectezi trupele de trimis si dai primul OK.Apoi selectezi Mozzila in mod Offline si dai cel de-al doilea ok la toate TAB-urile!Deselectezi mod offline,dai click dreapta pe un TAB si selectezi”incarca toate TAB-urile”.Apoi nu trebuie decat sa tii apasat pe Enter pana s-au incarcat toate!Chiar nu are nici o treaba cu indemanarea ta!Totul este sa ai un net fff bun,un Pc pe masura,sa ai istoricul Browserului sters,sa nu iti ruleze alte pagini de net sau vreun program….etc SUNT MAI MULTI FACTORI!!Mai incearca si revino cu rezultatul!

      Comentariu prin marele-traian | noiembrie 1, 2009 | Răspunde

      • Chiar uitasem de aceasta discutie ,azi a trb sa ponesc ceva atacuri si basti mi-am adus aminte de aceasta discutie ….
        exact vorbisem de metode diferite ,probabil nu vazusem postarile anterioare sau eram prea obosit sa ii deau seama ca era cu totul alta varianta de atacuri la secunda decat cea pe care o foloseam de o gramada de timp …:D

        Am incercat si metoda asta acum si ….:P surpriza ,am pregatit 10 taburi dp ce am plecat cu ele dp metoda asta cu Work-Offline(inchis apoi deschis ) si nu a intarziat sa apara nici surpriza (pt mine una placuta) 7 din 10 sau incadrat in aceas secunda ,tinand cont ca am un net mediu si nu am mai stat sa sterg istoricul sa fie curat , deci … se poate si mai bine :)
        totus sunt curios trb asta de cand e ?(acest stil ma refer) inaine nu auzisem de ea :)))))

        Comentariu prin codyy | noiembrie 15, 2009

  7. Serverul asta am aflat-o si eu.. :)

    Comentariu prin marele-traian | noiembrie 15, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

